Často kladené dotazy

Víme, na co se nejčastěji ptáte. Odpovědi na nejčastěji kladené dotazy proto předkládáme „jako na dlani“.

Odesíláte zboží i na Slovensko?

Neodesíláme. Pro nákup zboží na Slovensku můžete využít naší místní pobočku.

Potřebuji pouze několik metrů pletiva. Lze nakoupit část role?

Při objednávce přes e-shop prodáváme pouze po celých rolích. V našem skladu v Havlíčkově Brodu Vám však rádi pletivo ustřihneme na míru, dle Vašich potřeb.

Jak je to se zárukou, když plot montuji svépomocí?

Při montáži svépomocí se záruka vztahuje pouze na zboží ve lhůtě 24 měsíců.

Za jak dlouho od objednávky bude moje zboží připraveno na výdejním místě?

Společně s potvrzením objednávky budete informováni o termínu možného výdeje ve zvoleném výdejním místě.

Nejsem si jist správným výběrem plotu. Poradí mi někdo?

Samozřejmě, stačí nás kontaktovat na uvedené e-mailové adrese či telefonním čísle.

Co znamená „Dostupné na objednávku“?

Jako „Dostupné na objednávku“ je označeno zboží, které není momentálně skladem. Dodací lhůta obvykle trvá cca 4 týdny od momentu přijetí závazné objednávky.

Při převzetí objednávky jsem zjistil, poškození. Jak postupovat?

Přesný postup reklamace naleznete v Obchodních podmínkách, bod VII.

Je možné k objednávce dodatečně objednat montáž?

Ano, objednávky k montáži přijímáme telefonicky, či e-mailem na uvedených kontaktech.